aradarad، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

arad

تشخیص جنسیت

1393/2/3 11:56
نویسنده : مامان مگی
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل گلم. دیروز هفته ١٨بارداری بودم  و رفتم دکتر تا جواب آزمایش غربالگری دوم را چک کند که گفت همه چیز خوبه و مشکلی نداره. از خانم دکتر خواهش کردم اگر امکان داره یه سونو هم بکنن که سونو رو انجام دادند و گفتند که بچه پسره. خود منم دیدمت پسر گلم. البته به صورت درصد 60-70 درصد توی سونوی Nt هم خانوم دکتر گفت پسره ولی دیروز دیگه مطمین شدم که 100 درصد پسری. عزیز مامان بی تابانه منتظر اومدنت هستیم.قلب مخصوصاً داداش آرسامی. بعد از ظهرهام بعضی وقتها می شینه پیش من و بوست می کنه یا باهات حرف می زنه.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دخملی
29 اردیبهشت 93 14:24
ای جونم. انشاالله سالم و سلامت به دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arad می باشد