aradarad، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

arad

23 ماهگی

1395/5/30 9:29
نویسنده : مامان مگی
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.امروز بعد از مدتها وقت کردم که بیام و صفحه شما مطلب بزارم من رو بابت تاخیر ببخش. عزیز دلم الان شما 23 ماه هستی بعضی از کلمات رو میگی ولی هنوز خوب صحبت نمیکنی. کلماتی در حد مامان بابا دادا آزاده بابا اومد الو بیا برو و....خیلی پسر شیطونی هستی و مامان رو خیلی دوست داریمحبتبرعکس داداش آرسامی تو مامانی هستیچشمک. اول مرداد که تعطیلات تابستانی مامان بود شما رو از شیر گرفتمغمگیناصلا اذیتم نکردی ولی هنوزم بعد از یک ماه میای سراغش و وقتی میفهمی اوف شده میری عقبگریه.امروز بعد از یک ماه برگشتم سرکار خیلی دلم برات تنگ شده.دارم لحظه شماری میکنم تا زودتر برگردم خونه.غمگین

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arad می باشد