aradarad، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

arad

آزمایش غربالگری

1392/12/21 9:09
نویسنده : مامان مگی
122 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیروز من رفتم سونوگرافی NT پیش خانم دکتر سولماز پیری خدا رو شکر مامان جونم توی سونوگرافیا خیلی خوب همراهی می کنی و همون سری اول دکتر می تونه وضعیت و هرچی که بخواد رو تشخیص بده دیروزم خانم دکتر تا شما رو دید گفت همه چیز خوب و عالیه دست و پا و سرتم نشونم داد خیلی ناز بودی عزیزم گفت احتمال زیاد بچه هم پسره البته برای من فرقی نداره فقط دعا می کنم سالم دنیا بیای همین کافیه. بعدشم رفتم آزمایشگاه آرمین برای آزمایش غربالگری که جوابش شنبه آماده می شه.

دادش آرسامتم خیلی حواسش به شما هست هرچی می خواد بخوره یه کوچیکشم میاره می ده من می گه مامان بخور بچه دلش می خواد.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arad می باشد